Picătura de cultură. ÎN DECEMBRIE

*** Picătura de cultură. ÎN DECEMBRIE***

Tot anul am trimis fluturi albi către Cer
și, iată, în decembrie,
am primit flori de mai
cernute din albastrul văzduh.
Tot anul m-am plâns, implorând către Rai,
că nu ne mai este senină nici pacea
și, iată, în decembrie,
am primit de la Ei
multe lacrimi înghețate de înger.
De lipsa iubirii am oftat și am plâns
Și, iată, în decembrie ne-au invadat
nenumărați fluturi albi.
Unii se întrebau:—,, Unde s-au dus
norii reci cu acel albastru al lor
care purifică, de ce nu mai vin
în decembrie?
De ce lași, Doamne, măslinii să sufere
și de ce mai e atâta pace sub streșini
călduroase în decembrie?”…
Și apoi, când nimeni nu se mai aștepta,
mai timid decât un sărut de adolescent,
iată–în sfârșit!– ninge în decembrie.

Nicolaie Tony Dincă

Lasă un comentariu