Ministrul Adrian Chesoiu forțat de mafia importurilor agricole să demisioneze?

  ***Ministrul Adrian Chesoiu forțat de mafia importurilor agricole să demisioneze?***

Unul dintre cei mai buni miniștri ai agriculturii postdecembrieste, Adrian Chesnoiu, cel care încearcă din răsputeri să promoveze pe piața românească produse agricole românești, care a căutat în permanență soluții de a ajuta agricultura românească, cu precădere pe legumicultorii românii, cărora le-a dat speranța că produsele lor sunt profitabile după munca prestată, a fost declarat persoană ,,non grata”, inventându-i-se acte de corupție pentru a-l îndepărat de la conducerea Ministerului Agriculturii.

Neoficial se vorbește de faptul că acesta ar fi încurcat planurile mafiei importurilor produselor agricole, care ar fi pierdut foarte mult datorită măsurilor luate de Chesnoiu.

În numeroasele sale apariții la tv sau direct printre producătorii agricoli, vorbea despre susținerea agriculturii românești eficiente prin subvenții, inclusiv pentru achiziționarea de sămânță certificată, despre programe de investiții în irigații, în utilaje agricole pentru tinerii fermieri, programe care în numai șase luni decând se află în această postură, a reușit să schimbe foarte mult percepția despre agricultura românească lăsată dispară așa cum a dispărut industria.

Pentru prima dată, după 30 de ani, Chesnoiu a încercat ca produsele agricole românești, care sunt de cea mai bună calitate să nu mai fie aruncate, sau să ia calea exportului pe bani foarte puțini ci să fie consumate de români direct din piețele locale.

Ultima sa mare realizare importantă, nu numai pentru producători dar și de consumatori, a fost înființarea piețelor volante, prima fiind anul trecut, la Slatina în parcarea de lângă CJ Olt.

În urmă cu câteva ore, Adrian Chesnoiu, suspectat de DNA că ar fi aranjat concursuri de angajare în minister, a anunțat joi, pe Facebook, că își dă demisia din funcție și se „autosuspendă” din PSD, dar susține că nu a săvârșit nicio faptă de natură penală sau de corupție și le cere deputaților să voteze în favoarea ridicării imunității sale parlamentare, pentru a putea fi cercetat. 

,,NU am săvârșit nicio faptă de natură penală sau de corupție și mi-am desfășurat mereu cu integritate și cu dedicare activitatea mea executivă!

În urma apariției în spațiul public a unor suspiciuni cu privire la activitatea mea ministerială, am luat următoarele decizii:

Le solicit tuturor deputaților din toate partidele vot pentru ridicarea imunității parlamentare, deoarece eu consider că suntem cu toții egali în fața legii și vreau să am posibilitatea de a elimina orice potențială suspiciune!

Mă retrag din funcția de ministru – nu vreau să planeze nicio suspiciune asupra activității mele guvernamentale.

De asemenea, mă autosuspend din Partidul Social Democrat!

Vă mulțumesc tuturor celor care aveți încredere în mine, în nevinovăția mea și în toate lucrurile bune pe care le-am făcut!

Doamne ajută!” a spus Chesnoiu, demonstrând încă odată, dacă mai era nevoie că are demnitate!

 Georgiana Leulescu

Lasă un comentariu