Olt. Doinița și Ionuț Dolănescu au făcut show la Ziua Comunei Stoenești

***Olt. Doinița și Ionuț Dolănescu au făcut show la Ziua Comunei Stoenești***

Sâmbătă, 1 iulie s-a desfășurat o nouă ediție a Zilei comunei Stoenești, eveniment desfășurat în aer liber, ca de obicei pe stadionul din localitate.

Astfel că, localnicii din Stoenestiul Oltului, si-au pus straie de sărbătoare la festivalului de Folclor ,,Trandafir de Romanați”, desfășurat în cadrul Balciului Anual, care a împlinit frumoasa vârsta de 23 ani de la înființare.

Evenimentul, organizat de primarul Alexandru Damian, viceprimarului Florea Matei și consilierii locali a adus în fața stoeneștenilor nume cunoscute și îndrăgite ale cântecului popular precum Ionuț și Doinița Dolănescu și Marcela Fota, Costel David, Dorina Mete, Ștefan Minulescu, cel care a și prezentat spectacolul.

Petrecerea a început în jurul orelor 17.00, când pe scena au urcat copii de la Ansamblul Folcloric „Trandafir de Romanați” din localitate. Au urmat Ionuț și Doinița Dlănescu, cei doi îndrăgiți și așteptați interpreți care au invitat pe toți cei prezenți să se prindă în horă, sărbătorind în acest felziuna comunității locale.

 Seara s-a încheiat târziu cu un recital de zile mari al Ronnei Riva pe fondul unui foc superb de artificii.

Trebuie să menționăm că localnicii din Stoenești se bucură de toate facilitățile necesare unui trai decent, având apă, canalizare, drumuri și străzi reabilitate și asfaltate, școli, grădinițe, biserici, dispensarul modernizate și utilate complet.  Toate acestea datorându-se exclusiv lui Alexandru Damian, cel care este la cârma primăriei din 2012.

Într-un interviu pe care Alex Damian ni l-a acordat anterior sărbătorii, spunea cu modestie: ,, Nu am promis foarte multe lucruri în campania electorală, însă am avut, ca începător, un mandat destul de greu, pentru că am venit într-un loc necunoscut. Am găsit în primărie oameni dezorientați, fricoși, din cauza stresului provocat ani la rând de fostul primar. Încet, încet, ne-am acomodat, unii cu alții, au prins încredere în mine. Am fost profesor și am reușit să găsesc o cale de comunicare cu ei. Așa cum am spus, am reușit și am modernizat toate școlile, le-am dotat cu centrale termice, le-am izolat termic, și am schimbat acoperișul. Dispensarul a fost reabilitat și dotat în totalitate, interior și exterior și primăria- după cum se vede, la fel. Curtea, din fața primăriei, parcul și mobilierul stradal, biserica, cimitirul, toate au trecut printr-un amplu proces de modernizare.”

 Georgiana Sebeș

Lasă un comentariu