Argeș. Noi investiții în județul Argeș pentru reabilitarea infrastructurii rutiere

***Argeș. Noi investiții în județul Argeș pentru reabilitarea infrastructurii rutiere***

 De la alegerile locale din 2020, când la conducerea CJ Argeș a venit Ion Mînzână, în județ au fost asfaltate nu mai puțin de 180 de km de drumuri județene, ceea ce a dovedit că șeful administrației argeșene este unul dintre cei mai performanți președinți pe care i-a avut Consiliul Județean de-a lungul timpului.

Ultimile lucrări de modernizare a DJ 679 D din Ungheni, la care se lucrează în prezent se apropie de final. Acesta are o lungime de 7 km și a costat administraia județeană 17 milioane lei.

,,Am fost împreună cu primarul comunei, Iulian Miu, pe acest drum județean care se întinde pe 7 kilometri. Este o investiție de 17 milioane de lei cu TVA, cu fonduri din creditul pentru dezvoltare accesat de Consiliul Județean Argeș. Lucrările au început anul trecut și la sfârșitul lunii iulie ar trebui să fie finalizate. Și, la cum se lucrează, cred că va fi respectat termenul.

Aici este o muncă de echipă. O muncă de echipă pe care am făcut-o împreună cu toți colegii mei de la nivelul Consiliului Județean, colegii mei parlamentari, colegii mei din Guvernul României. Am făcut echipă și cu oamenii din Primăria Ungheni și, până la urmă, cu cetățenii de aici. Este o investiție care se datorează implicării primarului Iulian Miu. Am văzut și un drum comunal modernizat pe programul guvernamental Anghel Saligny.

Am convingerea că și în acest an oamenii din Ungheni vor ști ce să aleagă! Suntem echipa care a demonstrat construcție, care a demonstrat constanță și că se poate ca localitățile Argeșului să fie dezvoltate la nivel european!” a declarat,  într-o pstare pe pagina sa de socializare Ion Mânzînă, președintele CJ Argeș.

De asemenea, în perioada imediat următoare va fi începută cea mai mare investiție publică de infrastructură rutieră din istoria județului, privind reabilitarea drumului județean 679. ,,Am reușit, în numai trei ani, din 2020 până în 2023, să asfaltăm 180 de kilometri de drum județean.

În zilele care urmează vom scoate la licitație proiectul de execuție pentru lucrările de modernizare a DJ 679! Este o arteră de circulație intens tranzitată.

Modernizarea DJ 679 se va face pe o lungime de peste 48 km pe traseul Păduroiu DN 67 B – Lipia – Popești – Lunca Corbului – Pădureţi – Ciești – Fâlfani – Cotmeana – Malu – Bârla – Lim. Jud. Olt. Valoarea acestei investiții este de aproape 385 milioane lei.

Ne respectăm, iată, angajamentele de a dezvolta și moderniza infrastructura de drumuri. Am reușit să gestionăm și să implementăm nu mai puțin de 68 de proiecte în ultimii ani, stabilind un record pentru județul Argeș!”, a mai adăugat  Ion Mîzînă.

  Și cum investițiile CJ Argeș, nu se raportează doar la infructura rutieră, administrația județeană se poate mândri și cu unul dintre cele mai frumoase, dotate și moderne Spitale de Pediatrie.

,, Sunt foarte mândru de faptul că am reușit, în acest mandat, să facem din Spitalul de Pediatrie Pitești unul din cele mai moderne din țară.
 Am profitat de ocazie și am discutat împreună cu ministrul Simona Bucura Oprescu, cu secretarul de stat Raed Arafat și cu managerul Tudor Ionescu despre posibilitatea de a aduce noi medici pe secțiile unde avem deficit.
Nu pot decât să sper că micuții pacienți care vor călca pragul acestui spital vor beneficia de cele mai bune condiții și servicii medicale și se vor putea întoarce sănătoși acasă”
a ținut să mai precizeze, Ion Mînzână, președintele CJ Argeș.

 Georgiana Sebeș

Lasă un comentariu