Olt. Candidații PSD și-au depus candidaturile la parlamentare

Olt. Candidații PSD și-au depus candidaturile la parlamentare

Joi, 22 octombrie, candidații PSD la parlamentarele din 6 decembrie au depus dosarele pentru validare la Biroul Electoral Județean, după care au ținut o mică conferință de presă în fața prefecturii Olt..

Pe primul loc la Senat se află Paul Stănescu, 2. Siminica Mirea, 3. Costin Şerban Cernat, 4. Sorin Cristian Brătoi, 5. Mariana Matei.
La Camera Deputaţilor cap de listă pe primul loc este Marius Ionel Iancu, 2. Ion Cătălin Grecu, 3. Florin Ionuţ Barbu, 4. Adrian Ionuţ Chesnoiu, 5. Emil Florin Albotă, 6. Cornelia Sulger, 7. Cosmin Floreanu, 8. Ion Adrian Bărbulete.

Primul care a luat cuvântul a fost senatorul Paul Stănescu, secretarul general al PSD, care a țimulțumit alegătorilor ,, de acasă” care au votat în număr foarte mare candidații PSD de la alegerile locale și a garantat că aleșii lor se vor ține de cuvânt dezvoltând proiecte necesare tuturor în localitățile din care provin. Acesta a mulțumit și foștilor colegi senatori și deputați care nu se mai regăsesc pe liste, fiind vorba de senatorul Renică Diaconescu și fratele său, deputatul Alexandru Stănescu.

Cât despre deputatul Dan Ciocan, care a fost exclus anul trecut din funcția de președinte PSD Caracal și care ulterior s-a înscris la PRO România, Paul Stănescu a spus că-i pare rău că un astfel de om s-a aflat în rândurile PSD.

Acesta nu a ratat momentul de a critica actuala guvernare care ia decizii contradictorii, care se împrumută haotic.

Acesta a mai adăugat că PSD are trei direcții clare: ,,Sănătatea, Educaţia şi poate fi pe acelaşi palier cu cele două – creştere nivelului de trai al tuturor locuitorilor, indiferent de categoria socio-profesională din care fac parte. Partidul Social-Democrat a demonstrat de fiecare dată că ştie să gestioneze ţara. Aşa cum ştiţi, am fost în top trei la nivelul europei privind creşterea economică, puterea de cumpărare a crescut cu peste 25%, în perioada 2017-2019, PIB-ul României a crescut cu 40%. De câte ori a guvernat dreapta, dacă ne aducem aminte, ne spuneau de luminiţa de la capătul tunelului, să strângem cureaua, şi în instanţă, un preşedinte a reuşit să taie şi salariile, şi indemnizaţiile şi, dacă nu era Curtea Constituţională, tăia şi pensiile”

Paul Stănescu a mai declarat vă era normal ca alegerile generale să se organizeze atunci când contextul epidemiologic ar fi fost unul mai bun. El a adăugat că preşedintele Klaus Iohannis nu ţine cont de faptul că România raportează zilnic aproape 5.000 de noi infectări cu COVID-19.

Prezent la acest eveniment, Marius Oprescu, președintele PSD Olt, a spus printre altele: ,, Eu cred că PSD Olt, aşa cum am încercat de fiecare dată, trimite la Bucureşti o echipă de profesionişti, oameni care să fie aproape de actul legislativ, dar în acelaşi timp să fie conectaţi foarte bine în teritoriu. Legile pe care le faci, programul şi proiectele pe care le aprobi prin lege, în Parlament, trebuie să fie bine racordate la cetăţeni şi la nevoile lor. Cum noi avem un program de guvernare locală pe care ni l-am asumat cu toţii, împreună cu primarii localităţilor, cu consilierii judeţeni, cu consilierii locali, asumat în faţa populaţiei, încercăm să trimitem o echipă de profesionişti, de oameni care să stiţie ce au de făcut. Vrem ca în 2024 să nu venim în faţa cetăţenilor fără lucruri realizate”.

Aflată pe locul 2 la Senat, senatorul Siminica Mirea, a scris într-o postare pe pagina sa de socializare: ,,Aşa cum v-am obișnuit, doresc să fiu alături de oameni, departe de disputele politice, iar în continuare, nu mă voi opri niciodată din a lua decizii sau a susține proiecte care vin în sprijinul tuturor cetățenilor.

Aşadar, astăzi, pentru oameni şi pentru a fi în continuare alături de voi în viitoarea legislatură, mi-am depus candidatura la alegerile parlamentare, care vor avea loc pe 6 decembrie!

În tot acest timp, am iniţiat şi susţinut proiecte importante, în zone precum EDUCAŢIE, SĂNĂTATE sau JUSTIŢIE, care au stat la baza SIGURANŢEI şi NEVOILOR oamenilor, având simplul scop de a rezolva probleme, prin implentarea de măsuri şi soluţii REALE. Cum aceste date sunt publice şi pot fi accesate de oricare dintre voi, doresc totuşi să menţionez faptul că, am iniţiat proiecte legislative care susţineau creşterea limitelor de pedeapsă pentru săvârşirea infracţiunilor cu violenţă şi contra vieţii sexuale, precum şi a situaţiei în care se poate pătrunde în domiciliul unei persoane, fara existenţa unui mandat de percheziţie, ştiind că o persoană se află în pericol.

De asemenea, am susţinut proiecte privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, cât şi recunoașterea meritelor personalului medical participant la acțiuni medicale împotriva Covid – 19. În continuare, ar fi multe de adăugat, dar am să mă opresc, pentru moment, aici, în schimb, n-o să mă opresc din iniţierea sau susţinerea unor astfel de proiecte legislative care vin în sprijinul vostru!

Mă simt onorată că fac parte din cea mai performantă echipă politică din județ și, chiar din țară! Voi susține și voi promova acele proiecte de lege menite să asigure o viață mai bună tuturor românilor! Cred în valori precum dreptate socială, demnitate și solidaritate, indispensabile unei Românii pentru toți. PSD Olt propune pentru noul Parlament oameni conectați la adevăratele probleme ale societații. Un vot pentru PSD, un vot pentru România noastră!”

Și Marius Iancu, numărul 1 la Camera Deputaților a ținut să transmită alegătorilor un mesaj pe pagina sa de Facebook: ,,În urmă cu 4 ani, m-atț ales să vă reprezint în Parlamentul României și am făcut acest lucru cu onoare și responsabilitate.

Am fost alături de fiecare dintre dumneavoastră atunci când mi-ati cerut ajutorul sau ați venit cu propuneri și soluții pentru că viața noastră să fie mai bună.

Am fost alături de comunitățile locale din Slatina și din nordul județului, Colegiul 2, de care răspund, și am văzut cum, datorită măsurilor și programelor din timpul Guvernării PSD, votate în Parlament, au fost reabilitate și construite grădinițe și școli, drumuri și poduri sau sedii de instituții.

V-am informat, zilnic, despre activitatea mea parlamentară, am luat atitudine și am criticat atunci când lucrurile au mers într-o direcție greșită și când oamenii au avut de suferit.

Convingerea mea este că noi, toți cei alesi prin vot, avem un singur raport de dat- în fața cetățenilor, pentru că noi existăm ca oameni politici numai datorită lor!

Așa că, vă mulțumesc pentru încrederea acordată.

De aceea deschid astăzi, lista PSD pentru Camera Deputaților.

Multumesc, de asemenea, și conducerii PSD Olt și colegilor mei primari de municipii orașe și comune care m-au validat și vă promit tuturor că și în următorii patru ani, voi rămâne același- un deputat implicat în viața fiecărei comunități!”

Amănunte într-o înregistrare la VGtv Regional, redactor Georgiana Leulescu, reporter Georgia Sebeș, op. imag. Aurel Grigore Sebeș

–––––––––––––––––––––––––––

Lasă un comentariu